Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсах подгревна свещ в главата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ето това на снимката ограденото в червено се разви и излезе, останалата част си остана в главата. Няма как да падне свещта вътре и да я извадя през дюзата. Защото електрода и корпуса който остана в главата е дълъг 10 см. плюс 5-6 см. главата...Та за да извадя през дюзата ще трябва буталото да направи ход надолу поне 18 см.. а то не прави.


    В моят случай или сваляне на главата или налягането да я изхвърли.
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от miraco Покажи съобщение
      Ето това на снимката ограденото в червено се разви и излезе, останалата част си остана в главата. Няма как да падне свещта вътре и да я извадя през дюзата. Защото електрода и корпуса който остана в главата е дълъг 10 см. плюс 5-6 см. главата...Та за да извадя през дюзата ще трябва буталото да направи ход надолу поне 18 см.. а то не прави.


      В моят случай или сваляне на главата или налягането да я изхвърли.
      Тука трябва да се изкаже някой с опит...тоез от добрите механици...ама дали ще го направи не знам....те работят за пари....

      ---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

      ...има известна логика в това дето очакваш....ама то не куршум, то си е цяло копие.....колко време си карал с изгоряла свещ.....на мен на 147-та бяха минати 40 хил. км....и механикат ми я разви с зор....така сподели, не съм присъствал на операцията....но никога не ме е лъгал....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от miraco Покажи съобщение
        Ето това на снимката ограденото в червено се разви и излезе, останалата част си остана в главата. Няма как да падне свещта вътре и да я извадя през дюзата. Защото електрода и корпуса който остана в главата е дълъг 10 см. плюс 5-6 см. главата...Та за да извадя през дюзата ще трябва буталото да направи ход надолу поне 18 см.. а то не прави.


        В моят случай или сваляне на главата или налягането да я изхвърли.
        Налягането може да я изхвърли, но може и да си я засмуче и да стане мазало!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Налягането може да я изхвърли, но може и да си я засмуче и да стане мазало!
          Няма да я засмуче. Как точно си представяш, че ще стане?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Няма да я засмуче. Как точно си представяш, че ще стане?
            Нагори-надолу и се разхлабва. 1;100 ще изхвърчи, но :
            Заклинва в такт "работен" и "продухване", после се охлабва и в "засмукване"... Ами засмуква го.
            Ако нещо може да се преебе, то непременно ще се преебе"
            Закон на Мърфи!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Нагори-надолу и се разхлабва. 1;100 ще изхвърчи, но :
              Заклинва в такт "работен" и "продухване", после се охлабва и в "засмукване"... Ами засмуква го.
              Ако нещо може да се преебе, то непременно ще се преебе"
              Закон на Мърфи!
              Цъ.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Цъ.
                Мъ!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Налягането може да я изхвърли, но може и да си я засмуче и да стане мазало!
                  Дизел и вакуум? Ивеееее

                  ---------- Post added at 06:08 ---------- Previous post was at 06:06 ----------

                  Първоначално публикувано от miraco Покажи съобщение
                  Ето това на снимката ограденото в червено се разви и излезе, останалата част си остана в главата. Няма как да падне свещта вътре и да я извадя през дюзата. Защото електрода и корпуса който остана в главата е дълъг 10 см. плюс 5-6 см. главата...Та за да извадя през дюзата ще трябва буталото да направи ход надолу поне 18 см.. а то не прави.


                  В моят случай или сваляне на главата или налягането да я изхвърли.
                  карай, ще изхвърчи. Няма да ти пробие капака. И пак - сипи спирачна течност

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Мъ!
                    Помисли пак добре, подсказвам- сигурно си чувал, че повечето неща вървят по пътя на най-малкото съпротивление. Включително и твоите мисли в конкретния случай.
                    Също така да падне вътре по някаква причина и да го засмуче са различни неща. Давам ти възможност за изход- ако падне вътре по някакви причини съм съгласен, че може да падне от гравитацията, не от друго
                    Колкото до издухването, конкретно за тази свещ е под 0,001% да стане.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:03.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от miraco Покажи съобщение
                      Ето това на снимката ограденото в червено се разви и излезе, останалата част си остана в главата. Няма как да падне свещта вътре и да я извадя през дюзата. Защото електрода и корпуса който остана в главата е дълъг 10 см. плюс 5-6 см. главата...Та за да извадя през дюзата ще трябва буталото да направи ход надолу поне 18 см.. а то не прави.


                      В моят случай или сваляне на главата или налягането да я изхвърли.
                      Шпилката на електрода цяла ли е, или и тя е скъсана?

                      Comment


                      • #41
                        Шпилката на електрода е цяла и единствено тя стърчи от главата, около 2 см. се подава над главата. Опитах с клещи да издърпам свещта като хванах шпилката но после се отказах да не я скъсам и нея.
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                        EX...Fiat Tempra 1.6

                        Comment


                        • #42
                          Тоя казус се превърна, като онова предаване..."ловци на митове"....1,9 кубически сънтиметра площ, при налягане някъде към 16 атмосфери, дали ще може да изстреля тая свещ......?......при един колега се е получило, според негови твърдения.....другият го очаква........ебати не знам.....има вариант, но и може да попадне вътре и въпреки хода на буталото да се натроши като солета.....тъпо е да гледаме, какво ще стане виртуално...реално технически се решава проблема....

                          ---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

                          п.п...имаме нагар в/у електрода, който е запечатил....и по вероятно е да попадне вътре според мен....образувало се е нещо като шапка, която няма как да мине през отвора....затова и попитах, колко време е карано с изгоряла, ама отговор не получих......то и има много други фактори...ама няма как да ги знаем...при мен след 40 хил. км. каране с изгоряла сещ, се отви, чрез опит на майстора....и то с не приетото танго, две напред, едно назад....явно механика ми има усет.....за пореден път казвам...и аз мога....ама нямам нужният инструмент, практика и т.н...а да чакам чудото да стане...е немам нерви...)
                          Last edited by Бобби; d.m.y г., 17:32.
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #43
                            При мен беше същата история.Карах колата една седмица,пръсках с вд–40,газ,кореселин и не изкочи.Накрая взех си спрей за запекли подгревни свещи и с него, по няколко пъти на ден, в продължение на 2-3 дни.През това време си оправих резбата на шпилката,защото и аз като теб я дърпах с клещите.На шпилка 8мм.от едната страна направих отвор с вътрешна резба М4/ако не се лъжа/.И така завиваш тази шпилка на шпилката на електрода,трябва да бъде завита максимално добре.Нанизваш дълъг камък от гидоре,17-19мм. И с помоща на гайка,завита на помощната шпилка започваш да издърпваш електрода.

                            Comment


                            • #44
                              Всичко това са "майсторлъци". До сега да беше свалил главата и да не ти стърчеше косата.
                              Иначе добре е да вървиш без съпротивление!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                                Тоя казус се превърна, като онова предаване..."ловци на митове"....1,9 кубически сънтиметра площ, при налягане някъде към 16 атмосфери, дали ще може да изстреля тая свещ......?......при един колега се е получило, според негови твърдения.....другият го очаква........ебати не знам.....има вариант, но и може да попадне вътре и въпреки хода на буталото да се натроши като солета.....тъпо е да гледаме, какво ще стане виртуално...реално технически се решава проблема....

                                ---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:12 ----------

                                п.п...имаме нагар в/у електрода, който е запечатил....и по вероятно е да попадне вътре според мен....образувало се е нещо като шапка, която няма как да мине през отвора....затова и попитах, колко време е карано с изгоряла, ама отговор не получих......то и има много други фактори...ама няма как да ги знаем...при мен след 40 хил. км. каране с изгоряла сещ, се отви, чрез опит на майстора....и то с не приетото танго, две напред, едно назад....явно механика ми има усет.....за пореден път казвам...и аз мога....ама нямам нужният инструмент, практика и т.н...а да чакам чудото да стане...е немам нерви...)
                                Аз бях писал, поне 8 години, може и повече и много, много километри и изгорелите свещи са като нови. редовно каране с добра нафта и извън града

                                ---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:35 ----------

                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Всичко това са "майсторлъци". До сега да беше свалил главата и да не ти стърчеше косата.
                                Иначе добре е да вървиш без съпротивление!
                                И защо да я сваля, вадят се без сваляне на глави и без бутане вътре.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X